©2017 

April 12, 2017

April 12, 2017

April 12, 2017

Please reload

Recent Posts

Train like nobody`s watching ;)

April 12, 2017

Tviler på du får se meg danse på mølla, men det er lov å ha det gøy med treningen :)
Off men det er så kjedelig å trene sier mange nybegynnere.. Ser mange har kommet over dørstokk mila og meldt seg inn på treningsstudio. Kommer dit uten noen for for plan på hva de skal gjøre og hvorfor, surrer litt rundt, løfter litt her og litt der, uten noen form for teknikk, uten å notere vekt/sett etc, kommer tilbake neste gang og gjør akkurat det samme. Kort tid etter blir de lei og ender opp som støttemedlemmer. Når du ikke vet hva du skal gjøre, hvordan/hvorfor og resultatene uteblir, ja da blir det kjedelig og et ork.

 

En personlig trener hjelper deg med akkurat dette. 

 

Selvfølgelig er alt bedre enn å ligge på sofaen, men det blir som regel kortvarig. Å komme i gang med trening er ikke noe vi gjør for en kort periode, men en livsstils endring. Alle trenger vi å trene. Vi må jobbe for å tjene penger, pusse tennene for at de ikke skal råtne, spise for å ikke sulte osv.. Hvis du ikke trener/holder deg aktiv og har et bevisst forhold til kosthold, ja da råtner kroppen, skadene kommer, overvekt, diabetes, hjerte og kar sykdommer, depresjon osv.. Mennesket spiser mer og mer og rører seg mindre. Halvparten av Norges befolkning er overvektige. Over 2,5 MILLIONER mennesker som koster arbeidsgivere og samfunnet titalls MILLIARDER.

 

Jeg kan hjelpe med oppsett av treningsprogram, kostholds råd og PT timer. Man trenger ikke gjøre så mye til å begynne med for å få resultater, bare man gjør det riktig. Man må hele tiden ha progresjon i treningen. Progresjon i øvelsene, vekt, repetisjoner, sett eller tid. Da kommer resultatene raskt og DA blir det gøy å trene. 
Egoet legger vi bort og fokuserer på riktig teknikk for å unngå skader og aktivere de musklene vi er ute etter å trene. Ingen ler av deg om du løfter "lette" vekter med riktig teknikk. 
Når det kommer til vektreduksjon bør vi ha mer fokus på kostholdet. Hjelper ikke å trene 2 timer om dagen om man spiser flere kalorier enn man forbrenner. For å bygge muskler og øke i vekt må spise mer enn man forbrenner. Så enkelt er det ;)

 

Jeg kan komme hjem til deg om du ikke er klar for treningsstudio eller ikke har mulighet til å dra dit. Vi trener da med egen kroppsvekt og elastiske bånd. Øvelser og teknikk er akkurat lik.
Jeg personlig gikk ned 20 kg på 7 mnd med hjemmetrening med strikk og fokus på kosthold.

Om du er klar for å begynne på treningsstudio, kan vi trene på ett av Treningssenteret - Kristiansund, Averøy, Midtbyen sine flotte lokaler (Nordlandet, Midtbyen og Averøya) ,

 

 Holts Gym eller her hos oss på Rehabspesialisten vegg i vegg med Holts gym. 

 

Så ta kontakt for en hyggelig prat og pris :)

Sammen kan vi nå dine mål!

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Please reload

Arkiv
0

MY CART